Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet

Tegoroczne lokalne i prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonychprzynoszą rekordowe wydatki na reklamę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zdaniem eMarketera, w ramach politycznych kampanii na reklamęonline zostanie w bieżącym roku przeznaczonych 50 milionów dolarów- informuje serwis Marketing Charts. Kwota ta będzie jednakstanowić tylko od 1 do 2 procent ogółu politycznych budżetówreklamowych.

Już teraz największym wygranym wyborów prezydenckich jesttelewizja, w przypadku której sami kandydaci szacują, że wydadzą naswoją promocję 800 milionów dolarów.

Zdaniem analityków eMarketera może to nie okazać sięnajskuteczniejszym posunięciem, jako że wielu wyborców wchodzi nawitryny internetowe swoich kandydatów, a 42 procent dorosłychAmerykanów twierdzi, że informacje ze świata polityki zdobywawłaśnie w sieci.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"