Najnowsza kampania piwa Okocim Mocne zamiast tzw. prawdziwych mężczyzn zwykle obecnych w spotach piwa, przedstawia orły, z którymi nikt nie może się równać.
"Postanowiliśmy przełamać nudną konwencję reklam piwa mocnego, w których zwykle występują prawdziwi mężczyźni pijący piwo w różnych ekstremalnych sytuacjach i w humorystyczny sposób pokazać, że OKOCIM Mocne to piwo nie dla wszystkich, a tylko dla orłów" - mówi Michał Krejza, Account Director w Saatchi & Saatchi.
W filmie dwa orły stojące na nadmorskiej plaży częstują nadchodzącego strusia butelką piwa OKOCIM Mocne. Chwilę później głowa strusia zanurza się w piasek, a mocne orły idą dalej. Podkładem muzycznym do filmu jest instrumentalna wersja optymistycznej, letniej piosenki "Czas relaksu" duetu Andrzej i Eliza. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach telewizyjnych od 10 października. Przekaz reklamowy będzie skierowany do mężczyzn w wieku 25 i więcej lat, mieszkających w dużych miastach, ze średnimi dochodami.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Klient: Carlsberg PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Paweł Gorczyca, Marcin KocygaPrzedstawiciele agencji: Michał Krejza, Michał LaskowskiDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Ewa CieniakCopywriter: Jacek Praszałek.











