W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 891 817 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 375 560 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 027 egz., po wzroście o 1,17 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,96 proc. i wyniosła 30 832 egz.

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,94 proc. do poziomu 824 382 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (366 188 egz.; spadek o 0,57 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (184 950 egz., wzrost o 15,89 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również i tutaj najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 11,90 proc. do 27 455 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











