„Tylko muzyka” z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam

Piątą edycję programu „Tylko muzyka” oglądało w Polsacie średnio 3,25 mln osób. Względem emitowanej wiosną ub.r. trzeciej serii show straciło 240 tys. widzów. Dało jednak stacji pozycję wicelidera rynku i przyniosło z reklam 47,6 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Tylko muzykę 5” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 24 lutego do 12 maja br. Średnia widownia show wyniosła 3,25 mln osób, co przełożyło się na 20,20 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,96 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „Tylko muzyki 5”, który oglądało 4,08 mln osób. Wówczas format Polsatu jeszcze nie konkurował z hitowym „Ranczem” TVP1. Odcinek finałowy obejrzało 2,72 mln widzów, ale był on o ponad godzinę dłuższy niż pozostałe wydania.

Zakończona właśnie edycja widowiska miała o 240 tys. więcej widzów niż nadawana wiosną ub.r. trzecia osłona formatu, którą śledziło 3,49 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 21,63 proc. i 25,55 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji "Tylko muzyki 5" był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, pokazująca „Pogodę”, „Nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz filmy fabularne, co dało jej 22,59 proc. udziału. Za Polsatem uplasowały się: TVN („Surowi rodzice”, „Przepis na życie”, „Na językach”; 13,10 proc.) oraz TVP2 (cykl filmów fabularnych „Kino na maksa” oraz „Głęboka woda”; 7,30 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był już jednak liderem rynku.

Wpływy reklamowe z odcinków piątej edycji „Tylko muzyki” wyniosły 47,6 mln zł. W porównaniu do trzeciej serii wzrosły one o 2,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą „Tylko muzyki 5” został duet Piotr Szumlas i Jakub Zaborski (zobacz fotogalerię z finału).

grafika

Szóstą edycję muzycznego talent-show Polsat planuje nadać jesienią br. Obecnie trwają już do niej precastingi (dowiedz się więcej).

 Oglądalność „Tylko muzyki 5” odcinek po odcinku

  Konkurencja w czasie emisji talent-show

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"