PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Koronawirus wpłynął na oglądanie telewizji. Przed telewizorem spędzamy nawet ćwierć doby
Tylko 32 programy w 2019 roku obejrzało ponad 5 mln widzów
Nielsen powiększy panel telemetryczny do 3,5 tys. gospodarstw domowych
Nielsen zwiększy panel telewizyjny o 1,5 tys. gospodarstw i będzie mierzyć oglądalność w internecie
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Agnieszka Gosiewska za Elżbietę Gorajewską dyrektor zarządzającą Nielsen Audience Measurement
Agnieszka Gosiewska za Elżbietę Gorajewską dyrektor zarządzającą Nielsen Audience Measurement
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce
Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne
Nielsen zmienił kryteria panelu telemetrycznego. Więcej domów z tv satelitarną i dwoma odbiornikami, mniej z tv kablową
Jędrzej Góralski odchodzi z Nielsena
Jędrzej Góralski odchodzi z Nielsena
Sadren nie może zrobić audytu badania oglądalności. Kurski: Mija 130 dni odkąd Nielsen nie wpuścił naszego audytora
Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. „Wynik oglądalności jest prawidłowy”
TVP w „Wiadomościach” zarzuca Nielsenowi utrudnianie audytu telemetrii. Nielsen: audytor nie zaakceptował zasad
TVP w „Wiadomościach” zarzuca Nielsenowi utrudnianie audytu telemetrii. Nielsen: audytor nie zaakceptował zasad
Nielsen rozmawia z Sadren ws. zleconego przez TVP audytu badania oglądalności. "Duże wątpliwości"
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Helen Harisson &Company Ltd, 3M3A i CESP chętne na audyt panelu telemetrycznego Nielsena
Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu
Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement
TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family
TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family
Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family
Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. „Skorzystaliśmy z zaproszenia”
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na „Faktach”
„Wiadomości” chwalą się, że według badania TVP mają wyższą oglądalność od „Faktów”. Pomiar Nielsena nazywają kontrowersyjnym
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce. "Nie jest to panel wielkomiejski"
Nielsen sprawdzi oglądalność E-Sportu, wiosną w stacji pojawią się reklamy
Nielsen sprawdzi oglądalność E-Sportu, wiosną w stacji pojawią się reklamy
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm
Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania
Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania
Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
Eksperci o powiększeniu panelu i wprowadzeniu pomiarów wideo w sieci przez Nielsen: rynek czekał na to od dawna
Szef „Wiadomości”: oglądalność spada po zmianie w panelu Nielsena. Nasz program jest komentowany, o konkurencji cicho