PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
Największe firmy badające media tworzą Porozumienie Badaczy Mediów
8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Gemius, Nielsen i Millward Brown szykują wspólne badanie korzystania z mediów
TVP1 i Polsat liderami w I kwartale. Mocno do góry TVP Info
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
Nielsen Audience Measurement dalej ma dostarczać dane TVP
Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię
800 tys. zł dla Nielsen Audience Measurement za kolejny miesiąc pracy dla TVP
TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian
800 tys. zł Telewizja Polska zapłaci Nielsen Audience Measurement za miesiąc współpracy
Cena Nielsen Audience Measurement zbyt wysoka dla TVP, będzie nowy przetarg na telemetrię
Nielsen Audience Measurement powiększył panel. Mniejszy odsetek domów z satelitą
Wyniki oglądalności telewizji w internecie od Nielsena na początku 2015 roku