Nielsen zacieśnia współpracę z Pentagonem. Coraz bliżej pomiaru wideo w sieci

Firma Nielsen podpisała wieloletnią umowę o współpracy z Pentagon Research. Dzięki temu oferowany przez Pentagon monitoring reklamy display znalazł się od grudnia br. w ofercie handlowej Nielsen Audience Measurement.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Połączenie baz danych pozwoli na zaoferowanie dostępu do monitoringu reklam w 130 stacjach telewizyjnych oraz 320 portalach i witrynach internetowych (ponad 180 000 stron i podstron). Jest to niezwykle istotne z uwagi na coraz większą integrację usług telewizyjnych i internetowych - mówi Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Audience Measurement Polska.

Dane z monitoringu internetu sięgają początku 2011 roku. Dostarczane są w dzień po emisji reklam. Pentagon Research będzie w dalszym ciągu odpowiedzialny za produkcję danych i cały proces technologiczny.

Nawiązanie współpracy z Pentagonem to pierwszy krok w kierunku wprowadzenia systemu pomiaru oglądalności w internecie na polskim rynku. Dzięki połączeniu sił obu firm, prawie 70 proc. reklam na polskim rynku będzie monitorowanych w kategoryzacji Nielsen Audience Measurement Polska i dostępnych w jednym oprogramowaniu analitycznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"