“M jak miłość” straciło 600 tys. widzów. 113 mln zł z reklam

W minionym sezonie serial “M jak miłość” śledziło o 620 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednak produkcja TVP2 pozostała zdecydowanym liderem w swoim paśmie, a jej wpływy reklamowe wzrosły.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W okresie od 3 września 2012 do 28 maja br. średnia oglądalność nadawanego w poniedziałki i wtorki o 20.40 w TVP2 serialu wyniosła 6,75 mln osób. Dało to Dwójce 42,50 proc. udziału w grupie 4+ i 37,41 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, w sezonie 2011/2012 widownia “M jak miłość” była wyższa, bo wynosiła 7,37 mln osób, co dało Dwójce 45,38 proc. udziału w grupie 4+ i 39,53 proc. w 16-49 (więcej na ten temat).

Dwójka w paśmie emisji „M jak miłość” pozostała jednak bezkonkurencyjnym liderem rynku. Udział zajmującego drugie miejsce w tym czasie Polsatu wyniósł tylko 12,49 proc., kanał ten nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie “Megahit”. Dalej uplasowały się: TVN (11,18 proc.; głównie “W11 - Wydział Śledczy”) i TVP1 (7,13 proc.; Teatr Telewizji i testy). Taka sama była kolejność w grupie komercyjnej. Drugi Polsat zanotował 15,99 proc. udziału, trzecia TVN - 10,07 proc, a czwarta była Jedynka z wynikiem 6,71 proc.

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2012/2013 wyniosły 112,9 mln zł. W poprzednim sezonie wpływy były niższe (109,9 mln zł), mimo że serial był na antenie o tydzień dłużej.

Kolejne odcinki “M jak miłość” trafią na antenę TVP2 jesienią br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online