Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych

Nielsen Audience Measurement będzie przez dwa lata dostarczać dane telemetryczne Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych
Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, fot. Twitter.com

KRRiT zakończyła przetarg na zakup danych telemetrycznych. Jego przedmiotem był zakup zanonimizowanych danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania i analiz przedmiotowych baz. 

Jedyną firmą, która wzięła w nim udział był Nielsen Audience Measurement, który obecnie jest na polskim rynku jedynym instytutem badawczym realizujących badania oglądalności. Złożył ofertę z ceną 809,8 tys. zł.

KRRiT zdecydowała się wybrać Nielsen do współpracy. Instytut będzie pracować dla Rady przez 2 lata, począwszy od 1 marca br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?