PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. „Skorzystaliśmy z zaproszenia”
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na „Faktach”
„Wiadomości” chwalą się, że według badania TVP mają wyższą oglądalność od „Faktów”. Pomiar Nielsena nazywają kontrowersyjnym
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce. "Nie jest to panel wielkomiejski"
Nielsen sprawdzi oglądalność E-Sportu, wiosną w stacji pojawią się reklamy
Nielsen sprawdzi oglądalność E-Sportu, wiosną w stacji pojawią się reklamy
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm
Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania
Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania
Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
Eksperci o powiększeniu panelu i wprowadzeniu pomiarów wideo w sieci przez Nielsen: rynek czekał na to od dawna
Szef „Wiadomości”: oglądalność spada po zmianie w panelu Nielsena. Nasz program jest komentowany, o konkurencji cicho
Czy duże stacje mogą liczyć na poprawę oglądalności po dość słabym listopadzie
Czy duże stacje mogą liczyć na poprawę oglądalności po dość słabym listopadzie
Nielsen: na powiększeniu panelu i wprowadzeniu pomiarów wideo w sieci skorzystają zarówno duzi, jak i mniejsi nadawcy
Według prezesa TVP zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. „Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji”
Według prezesa TVP zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. „Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji”
Nielsen pracuje nad zwiększeniem panelu z 2 do 5 tys. gospodarstw. Firma zacznie również badać streaming VOD i OTT
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Według Nielsena mecz Real Madryt-Apoel Nikozja w TVP1 miał 1,4 mln widzów, a według Kurskiego - ponad 2,5 mln
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. „To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni”
Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału „Belle Epoque”
Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału „Belle Epoque”
Zmiany w panelu telemetrycznym. Nielsen aktualizuje strukturę społeczeństwa
Nielsen udostępni wyniki oglądalności przesunięte w czasie. „Lepsze dopasowanie ramówki”
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement
MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement
Telewizja Polska chce zlecić audyt badania oglądalności realizowanego przez Nielsen Audience Measurement
Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce
Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce
Zarzuty Telewizji Polskiej wobec Nielsen Audience Measurement według ekspertów są polityczną demagogią
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. „Umowy z respondentami”
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. „Umowy z respondentami”
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP „ma gorączkę, więc bije w termometr”
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP „ma gorączkę, więc bije w termometr”
Kurski spotkał się z Nielsenem w sprawie badań telemetrycznych. „Wkrótce zabierzemy głos”
Kurski spotkał się z Nielsenem w sprawie badań telemetrycznych. „Wkrótce zabierzemy głos”
Nielsen od 2017 roku udostępni dane oglądalności przesuniętej w czasie do rozliczania kampanii telewizyjnych
Jak mierzy się oglądalność telewizji w Polsce?