TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family

Telewizja Polska zdecydowała się zawrzeć umowę z Nielsen Audience Measurement na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family. Biuro Reklamy TVP jest jego brokerem reklamowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family

Po tym jak pod koniec kwietnia TVP ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family, ofertę złożył jeden instytut badawczy - Nielsen Audience Measurement.

Cena zaproponowana przez Nielsen Audience Measurement to 198 645 zł, czyli mniej niż kwota, jaką na te dane zamierzała przeznaczyć TVP - 202 888,50 zł. Teraz TVP zdecydowała się podpisać z instytutem umowę. Będzie ona obowiązywać do 9 kwietnia 2019 roku.

Biuro reklamy TVP odpowiada za sprzedaż czasu antenowego w Active Family od początku maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?