10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP

Łącznie 23 firmy zgłosiły się do dwóch ogłoszonych przez Telewizję Polską dialogów technicznych. Dziesięć zainteresowanych jest audytem panelu telemetrycznego realizowanego obecnie przez Nielsen Audience Measurement, a trzynaście - dialogiem technicznym dotyczącym pomiaru odbiorców treści wideo.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
Jacek Kurski, fot. tvp

Zgłoszenia do dialogu technicznego na temat audytu panelu telemetrycznego NAM nadesłali: 3M3A Ltd, Bluehill, CESP, Helen Harrison&Company Ltd, Me On Mobile, MediaMARK, Papagrin, Paweł Klimczewski, RMSB Ltd i The Marketing Shop.

Z kolei do dialogu technicznego na temat pomiaru odbiorców treści video zgłosili się: ADB SA, Beron, Biuro Badań Społecznych Question Mark, DTS St. Lubiński, Free Streem Media, Gemius SA, Gunhed, JBD SA, Kantar Media UK Ltd, NET Constructor-Tomasz Jaros, Netia, Ogólnopolski Panel Badawczy z Webvizarts i Quality Watch oraz Paweł Klimczewski.

Dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego NAM ma dać TVP rozpoznanie możliwości sprawdzenia reprezentatywności badania założycielskiego dla populacji  Polaków korzystających z telewizji, poprawności procedur i stanu realizacji badania założycielskiego oraz rekrutacji do panelu, zgodności struktury panelu telemetrycznego z badaniem założycielskim, zgodności prowadzonego pomiaru telemetrycznego z faktyczną oglądalnością kanałów telewizyjnych na terenie Polski. Ponadto również ma dostarczyć informacji na temat kontroli przestrzegania standardów prowadzenia badania i jego jakości, przyczynić się do zwiększenia jakości danych telemetrycznych w kontekście rozwoju rynku telewizyjnego oraz dostarczyć wskazówki techniczne i rekomendacje dla NAM.

Z kolei dialog techniczny dotyczący pomiaru odbiorców treści wideo ma dostarczyć Telewizji Polskiej wiedzę o możliwości pomiaru odbiorców treści wideo w różnych kanałach dystrybucji (takich jak telewizja linearna, internet, VoD, mobile itp.) oraz uzyskać informacje na temat technicznych możliwości realizacji pomiaru i harmonogramu realizacji usługi.

Spotkania z każdą z firm, które się zgłosiły prowadzone są indywidualnie. Na podstawie zebranych podczas nich informacji Telewizja Polska może przygotować i przeprowadzić przetarg. Jak podkreśla TVP, dialog techniczny nie jest równoznaczny z obowiązkiem przeprowadzenia takiego przetargu.

Zespół prasowy TVP nie odpowiedział wczoraj serwisowi Wirtualnemedia.pl, czy przetargi - i ewentualnie kiedy - w ogóle przeprowadzi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem