Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2012 roku wyniosła 55 043 egz. i względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 11,02 proc.
Na drugie miejsce z czwartego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 1,62 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 46 485 egz.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 20,62 proc. do 37 855 egz.
Największym spadkiem w zestawieniu dotknięty został zajmujący czwartą lokatę miesięcznik „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie 2012 roku zmniejszył się bowiem o 27,98 proc. i ostatecznie wyniósł on 34 041 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował miejsce trzecie.

W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku już wszystkie pisma męskie dotknięte zostały spadkami sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj straciło „Logo” - 16,89 proc.
Jednak w tym ujęciu wzrost sprzedaży, wynoszący 5,76 proc., zanotował ekonomiczny miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).











