Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym spadkiem w zestawieniu dotknięte zostało „Logo”, z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2012 roku wyniosła 55 043 egz. i względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 11,02 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 1,62 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 46 485 egz.

Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 20,62 proc. do 37 855 egz.

Największym spadkiem w zestawieniu dotknięty został zajmujący czwartą lokatę miesięcznik „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie 2012 roku zmniejszył się bowiem o 27,98 proc. i ostatecznie wyniósł on 34 041 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował miejsce trzecie.

W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku już wszystkie pisma męskie dotknięte zostały spadkami sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj straciło „Logo” - 16,89 proc.

Jednak w tym ujęciu wzrost sprzedaży, wynoszący 5,76 proc., zanotował ekonomiczny miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"