Tylko 'Przekrój' i 'Tygodnik Powszechny' poprawiły w 2008 rokuswoją sprzedaż

Większość tygodników opinii w 2008 roku zanotowała spadki sprzedażyw porównaniu do poprzedniego roku. W górę poszła jedynie sprzedaż"Przekroju" i "Tygodnika Powszechnego". Liderem rankingu pozostaje"Polityka".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) w2008 roku wyniosła 152 348 egz. i była o 7,7 proc. niższa niż w2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" (WydawnictwoKurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny"), który sprzedał się wilości 130 500 egz. (spadek o 0,9 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażąogółem na poziomie 121 466 egz. (spadek o 12 proc.).

Najbardziej w 2008 roku spadła sprzedaż znajdującego się naczwartym miejscu tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"), który stracił21,9 proc. i rozchodził się w ub.r. w ilości 112 865 egz. Najwięcejzyskał natomiast ulokowany na pozycji piątej "Przekrój" (EdipressePolska), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 7,9 proc. do 65 994egz.

<

Spadasprzedaż "Polityki" i "Newsweeka", zyskuje"Wprost"

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która w 2008 roku sprzedała się w ilości 299 081 egz., cooznacza wzrost o 2,5 proc. w stosunku do roku 2007.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?