Tymbark w kampanii promuje nową przekąskę Musly

Marka Tymabrk (Maspex) wystartowała z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli nowej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację  dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”. Musly to batonik 170 g będący połączeniem zbóż i owoców.

W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów - Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem