Tymbark zachęca do "picia warzyw"

W najnowszej kampanii Tymbarku (Maspex) marka reklamuje soki pomidorowe i owocowo-warzywne, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem Vega.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.

W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.

Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji