Tymbark: Się je pije do obiadu

Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampaniareklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi& Saatchi Communications i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampaniireklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, coma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowopodkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśródtypowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.

Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jestprowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & SaatchiCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+