Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni

Właściciel marki Tymbark wystartował z kampanią reklamową turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania, które obejmują telewizję, prasę i internet, prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spot reklamowy jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat i na kanałach tematycznych), a także w internecie.

Działania reklamowe obejmują również advertoriale prasowe w największych dziennikach i tygodnikach opinii w Polsce, których bohaterami są finaliści tegorocznej edycji turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Kampania została przygotowana przez agencję Young & Rubicam. Media zaplanował dom mediowy Mindshare.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"