Tyskie z królami zaprasza do loterii z gotówką do wygrania

Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z loterią konsumencką z gotówką do wygrania. Aktywację wspiera kampania reklamowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę.  

Marka Tyskie rozpoczęła aktywację konsumencką. Tyskie w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot reklamowy.

Królowie zapraszają do loterii Tyskiego

Jak podkreśla firma, wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.  

Konsument, który chce wziąć udział w aktywacji, musi kupić promocyjne piwo Tyskie, sprawdzić informację znajdują się pod kapslem lub zawleczką i wpisać z niego kod na stronie marki i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.  

Mechanika promocji Tyskiego Kompanii Piwowarskiej ma wyróżniać się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach - nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody.  

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, którego wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Humorystyczny ton aktywacji mają podkreślać także działania digitalowe i non standard. Promocja ruszyła 4 maja i potrwa do 31 sierpnia br.

Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360  zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+