Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji „Przejdźmy na Ty”

W ramach bożonarodzeniowej odsłony kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Przejdźmy na Ty” promujący je pociąg odwiedził Żywiec, gdzie mieści się browar konkurencyjnej marki piwnej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji „Przejdźmy na Ty”

W pociągu Tyskiego, który w niedzielę po południu przyjechał do Żywca, przywieziono beczkę świeżo uwarzonego piwa dla jednego z miejscowych pubów.

W komunikacie piwa Tyskie podkreślono, że w czasie Bożego Narodzenia „nawet najwięksi rywale mogą sobie wtedy podać rękę”. - Tą akcją chcieliśmy pójść o krok dalej w inspirowaniu Polaków do przechodzenia na TY i pokazać, że nasza kampania to nie tylko słowa. Nasze doświadczenia są dowodem na to, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafia do serc. Świąteczny pociąg Tyskiego jest symbolem tego pozytywnego nastawienia i narzędziem do budowania świątecznej bliskości - komentuje Jakub Michalski, junior brand manager z Kompanii Piwowarskiej.

Tegoroczna bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskie z pociągiem w roli głównej ruszyła w drugiej połowie października. W podobnej konwencji była już utrzymana akcja reklamowa marki przed rokiem.

Za pomysł świątecznego pociągu w Żywcu odpowiada agencja Gong, akcję nadzoruje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda odpowiedzialna również za PR i komunikację w social mediach. Za przygotowanie pociągu Tyskiego i koordynację jego trasy odpowiada The Production, a produkcją materiałów wizualnych z trasy zajął się dom produkcyjny Houdini.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą