Kampania pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli" ma zachęcać Polaków do przejścia na Ty, po imieniu.
Personalizowane butelki Tyskie
Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki Tyskiego z popularnymi polskimi imionami, które są już dostępne w sklepach.
W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń "przejście na Ty" stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.

- Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami chcemy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy siebie bliżej, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego, właśnie teraz, w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny. Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, która są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i większości Polaków, co wiemy z prowadzonych intensywnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-piwo-reklama-wspiera-slaskie-puby-przejdzmy-na-ty ##
Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.











