„Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie

Nowe reklamy outdoorowe piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazują slogan „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie

Reklamy Tyskiego z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty” nawiązują do wyborów samorządowych, które odbyły się w minioną niedzielę. Mają zachęcać Polaków do otwierania się na innych oraz budowania relacji mimo np. odmiennych poglądów.

Billboardy pojawiły się w weekend w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach.

Kreacją całej kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spot wyreżyserował duet Konqubinat, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film.

Za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą