„Tyskie stawia” na Śląsku - kampania z altanami

Od 15 lipca pod hasłem „Tyskie stawia” trwa kampania piwa Tyskie skierowana do mieszkańców Śląska. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowała agencja IQ Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Tyskie stawia” zachęca do kupowania piwa Tyskie, podkreślając, że z każdego sprzedanego półlitrowego opakowania 1 grosz jest przeznaczany na budowę biesiadnych altan grillowych. Staną one w wybranych punktach Chorzowskiego Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie, a ich uroczyste otwarcie nastąpi podczas festiwalu Beeerfest, który odbędzie się w dniach 27-28 sierpnia na Polach Marsowych. To od mieszkańców Śląska zależy, ile altan finalnie powstanie w parku.

grafika

W ramach akcji zaplanowano m.in. reklamy w prasie, internecie i na outdoorze oraz materiały POS w sklepach. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia przygotował Big Idea, dział ATL agencji IQ Marketing.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele