Tyskie ze świąteczną loterią promocyjną

W ramach świątecznej kampanii „W święta kolej przejść na Ty” Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowało loterię konsumencką.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Promocja potrwa do 6 grudnia. Codziennie do wygrania jest 200 zł, a co tydzień losowana jest nagroda w wysokości 10 tys. zł.

Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować paragon za zakup zestawu promocyjnego Tyskie w dowolnym opakowaniu. Loteria obejmuje sieci Carrefour, TESCO, Auchan, Intermarche, E.Leclerc, Polomarket, Netto, Lidl.

Loteria jest częścią kampanii reklamowej „W święta kolej przejść na Ty”, którą Tyskie prowadzi od pierwszego tygodnia listopada.

Agencja Afekt odpowiada za przygotowanie koncepcji i realizację loterii wraz ze stroną internetową kolejnatyskie.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"