Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd orazich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją mottokampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jestzainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnieod wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age,stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.
Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przeztrzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wrazze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach"Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadtoczterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskimtwarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe,w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumieniefilozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet.

Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores(uzupełnienie globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66Ogilvy), sesję zdjęciową zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna Shootme, produkcją spotów radiowychzajęło się Studio Zet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHDPoland.
Metryka
Klient: Unilever Polska S.A.Agencja: Los MejoresBranża: KosmetykiTyp kampanii: ProduktowaManager projektu: Agnieszka KrajewskaArt director: Tomek PrussakowCopywriter: Zofia OdważnaDom mediowy: PHD PolandDom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)Grupa docelowa: Kobiety, wiek 35-54, miasta pow. 50 tys.,wykształcenie średnie i wyższe, dochód średni +











