Nowym prezesem zarządu rady reklamy został Paweł Tyszkiewicz,dyrektor Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
W skład zarządu weszli również: Małorzata Faraś - prezesPolskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka,Krzysztof Albrychiewicz - dyrektor ds. planowania strategicznego,G7 Jacek Barankiewicz - wiceprezes Stowarzyszenia MarketinguBezpośredniego, Maciej Hoffman - dyrektor generalny Izby WydawcówPrasy, Rafał Parczewski - dyrektor generalny PolskiegoStowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.
W Komisji Rewizyjnej zasiadać będą: Grzegorz Kurowski -Co-managing Director HYPERmedia, Piotr Pokrzywa - dyrektorgeneralny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, PawełWiśniewski =Associate Marketing Director Procter & Gamble DSPolska.
Walne Zebranie zdecydowało również o powiększeniu składu KomisjiEtyki Reklamy (KER) z 16 do 31 osób. Decyzja jest spowodowana corazwiększą ilością spraw rozpatrywanych przez KER. O ile w roku 2007do Rady Reklamy wpłynęło 121 skarg to do od stycznia do maja 2008roku jest ich już ponad 400.

Pełny skład Komisji Etyki Reklamy:
Kandydaci zgłoszeni przez kurię agencji reklamowych:
1. Cezary Antoń - Brain2. Magdalena Czaja - San Marcos3. Jacek Hensler - P44. Marek Janicki - McCann-Erickson5. Agnieszka Kosik - Guideline6. Katarzyna Łakińska - V&P7. Jacek Olechowski - Change Integrated8. Christian Lainer - TBWA9. Zofia Sanejko - Universal McCann10. Sławomir Stępniewski - HYPERmedia
Kandydaci zgłoszeni przez kurię mediów:
1. Krzysztof Mydłowski, niezależny/kancelaria MKSD2. Krystyna Jarosz, Polityka3. Wojciech Piwocki, niezależny/Eurozet4. Agnieszka Doleżych, G+J5. Sławomir Jędrzejewski, Agora6. Elżbieta Ponikło, niezależna7. Mikołaj Janicki, Pro Duct BBF8. Igor Kaleński, Saatchi & Saatchi9. Dominik Kaznowski, Agora Pion Internet10. Olgierd Cygan, Digital One
Kandydaci zgłoszeni przez kurię reklamodawców:

1. Andrzej Białasiewicz, Kompania Piwowarska2. Remigiusz Rawa , Grupa Żywiec3. Radosław Kasyk, Royal Unibrew Polska4. Melania Popiel, Carlsberg Polska5. Paweł Kowalewski, Communication Unlimited6. Marcin Bochenek , TVP7. Piotr Górski , Nestle Polska8. Anna Grzelońska , Kraft Foods9. Agnieszka Tomasik - Walczak, L'Oreal Polska10. Wojciech Tomczak, Unilever
Arbiter-refrent: Joanna Kluczewska-Strojny
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zyskał również dwóch nowychczłonków - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce -Browary Polskie oraz Polski Przemysł Spirytusowy. Obecnie członkamiRady Reklamy jest 9 stowarzyszeń skupiających najważniejsze firmy zposzczególnych branż.
Walne zebranie członków zdecydowało również o włączeniuStandardów Reklamy Piwa do Kodeksu Etyki Reklamy. Dokument,opracowany przez przedstawicieli największych polskich browarów, wszczegółowy sposób określa ramy przekazów marketingowych będącereklamą piwa.











