Ubisoft i Quantic Dream klientami agencji Monday

Agencja Monday rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z wydawcą gier Ubisoft oraz studiem Quantic Dream.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na rzecz francuskiego studia Quantic Dream zespół consumer and gaming poprowadzi relacje z mediami (w tym gamingowymi) oraz działania z influencerami. Aktywności skupią się wokół  premier gier Heavy Rain, Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human na platformę PC.

Obsługą klienta zajmie się zespół kierowany przez Karolinę Kałużyńską, senior account executive. Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert i potrwa do końca października, z możliwością przedłużenia.

Dla Ubisoftu zespół Monday prowadzi 13 profili w mediach społecznościowych, w tym profili gier Assassin’s Creed, Ghost Recon, Rainbow Six, The Division. Monday tworzy autorskie treści i adaptuje materiały globalne firmy, odpowiada także za realizację dodatkowych projektów digitalowych i content marketingowych.

Za obsługę firmy odpowiada Piotr Gniewkowski (social media specialist), Mateusz Skrycki (copywriter) i Krzysztof Serek (graphic designer). Pracami zespołu kieruje Jakub Prószyński, szef działu Digital B2C.

Umowę z klientem podpisano na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"