Ubisoft ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Firma Ubisoft, wydawca gier rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obecnie współpracuje w tym zakresie z GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ubisoft ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Ubisoft wybrał GroupM do obsługi mediowej pod koniec 2015 roku, zaledwie cztery miesiące po powołaniu Havas Media. Nastąpiło to po tym, jak firma-matka Havas, Vivendi, stała się największym udziałowcem Ubisoftu.

Grupa M rozpoczęła obsługę budżetu Ubisoft w styczniu 2016 roku. Należący do GroupM Maxus, który później połączył się z MEC, tworząc Wavemaker, został przypisany do konta w Wielkiej Brytanii i Niemczech. MEC został powołany do Hiszpanii i Portugalii.

Jednak to Mindshare (także należy do GroupM) przejął większość globalnego konta firmy, w tym we Francji, Włoszech i krajach nordyckich.

Obsługą reklamową Ubisfotu zajmowały się m.in. agencje DDB Paris i BETC Paris.

Firma nie ujawnia, ile i jakie agencje zaprosiła do przetargu. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"