Ubisoft w Polsce

Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych naświecie intensyfikuje, działania w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone inadzorowane centralnie; od niedawna za wszelkie działaniawizerunkowe, odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce.

Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który w strukturzefirmy pełni funkcjęPR & Marketing Executive - Eastern Europe i, poza działaniamina naszym rynku, koordynuje komunikację marketingową oraz PublicRelations firmy w trzech krajach sąsiednich (Czechy, Węgry,Słowacja).

Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (nastanowisku Dyrektora Marketingu) oraz Warner Bros. (na stanowiskuBrand Managera).

Ubisoft będzie również na naszym rynku współpracował z TaskForce Consulting.

Współpraca z Task Force Consulting w zakresie Public Relations -zarówno korporacyjnego, jak i produktowego - obejmie przygotowaniestrategii komunikacji, prowadzenie działań media relations (w tymobsługę biura prasowego Firmy), a także opracowywanie i realizacjęprojektów specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela