Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z

Uczelnie WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe wystartowały z pierwszą po rebrandingu oficjalną kampanią reklamową, która skierowana jest do Generacji Z. Za kreację oraz za nadzór nad produkcją spotu odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z

Wraz z rozpoczynającym się okresem studiów grupa niepublicznych uczelni w Polsce WSB Merito rozpoczęła komunikację oferty studiów. 

W spotach przedstawiono głos Pokolenia Z, które kwestionuje narzucone przez Generację X schematy myślenia o przyszłości. Każdy młody człowiek, stojący przed wyborem swojej życiowej drogi słyszy, że “trzeba się na coś zdecydować”, że “trzeba wybrać jedną, albo drugą drogę”, albo że “nie można mieć wszystkiego”.  W kampanii pokazano, że uczelnie WSB Merito wsłuchując się w głos Pokolenia Z, umożliwiają studentom łączenie nauki z pracą oraz czasem wolnym, bez konieczności dokonania wyboru między nimi.

Wiodącym elementem trwającej obecnie kampanii są spoty wideo emitowane na platformie YouTube i w social mediach. Działania prowadzone są także w radiu. 

Produkcją spotu wideo zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu