Polsat zarobił 194 432 532 zł, czyli o ponad 4 mln zł więcej niż w okresie lipiec-sierpień 2005 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 186 838 240 zł (ponad 50 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 147,6 mln zł (wzrost o 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 87,3 mln zł (wzrost o 10 mln zł) wpływów reklamowych.
YearTargetYearTargetLipiec-sierpień 2006Total IndividualsLipiec-sierpień 2005Total IndividualsPolsat194 432 532 zlPolsat189 668 524 zlTVN186 838 240 zlTVP1134 634 605 zlTVP1147 671 425 zlTVN134 209 260 zlTVP287 279 995 zlTVP276 409 255 zlPolsat Sport26 216 600 zlTele517 770 032 zlMTV25 911 725 zlMTV16 744 470 zlTele522 488 323 zlTVN716 141 250 zlTVN714 951 170 zlTV416 127 560 zlTV414 165 875 zlVIVA10 614 190 zlVIVA11 951 709 zlDiscovery8 705 350 zlTN/TVPULS11 160 480 zlHallmark8 410 804 zlDiscovery10 940 270 zlJetix/FoxKids7 116 590 zlNationa Geographic10 103 750 zlTN/TVPULS7 008 145 zlAXN9 116 004 zlNationa Geographic6 345 072 zlHallmark8 115 067 zlZone Club5 853 419 zl












