Udany debiut "Joy"

Pierwszy numer miesięcznika "Joy" osiągnął sprzedaż na poziomie ok. 250 tys. egz.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Natomiast urodzinowe, kwietniowe wydanie miesięcznika "Glamour" (największego konkurenta "Joy") miało sprzedaż ok. 293 tys. egz. - wynika z nieoficjalnych danych "Media&Marketing Polska".

Jak przekazała "MiMP" Izabela Zaleska, wydawca "Glamoura", od wydania czerwcowego magazyn wraca do ceny 5,50 zł. Część nakładu będzie wspierana gadżetem.

Pierwsze wydanie nowego tytułu wydawnictwa Marquard Media Polska - miesięcznika "Joy" ukazało sie na rynku 17 marca b.r. w cenie 2,90zł. Nakład wyniósł 330.000 egz. Marquard oczekuje docelowo ustabilizowania się sprzedaży na poziomie średnio 160.000 egz.

Redaktor naczelną ”Joy” jest Anna Ibisz.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"