Udany debiut “Szpilek na Giewoncie”, “Hotel 52” słabiej

Pierwszy odcinek nowego serialu “Szpilki na Giewoncie” obejrzało w czwartek w Polsacie 2,8 mln osób, co było wynikiem lepszym od konkurencji. Mniej widzów przyciągnął nadany godz. wcześniej w tej stacji premierowy epizod drugiej serii “Hotelu 52”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek “Szpilek”, nadany w czwartek 2 września o 22.00, zobaczyło średnio 2,79 mln osób, co dało stacji 25,66 proc. udziału w grupie 4+ i 26,87 proc. w komercyjnej 16-49.  W paśmie emisji serialu Polsat był numerem jeden na rynku telewizyjnym wyprzedzając TVN, który nadawał w tym czasie filmy fabularne i miał 17,90 proc. udziału, TVP 1 (“Sprawa dla reportera”, film; 13,63 proc.) i TVP 2 (powtórki “Dr. House'a” i “Tancerzy”; 17,90 proc.). Z kolei oglądalność pierwszego odcinka drugiego sezonu serialu “Hotel 52”  (emisja w czwartek o 21.00) wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 17,57 proc. udziału w  4+ i 19,06 proc. w 16-49. Był to wynik niższy od średniej widowni serialu wiosną br., która wyniosła 3,08 mln przy udziale na poziomie 20,79 proc. (więcej o oglądalności I sezonu “Hotelu 52”). Polsat w czasie emisji tego odcinka “Hotelu 52” przegrał z TVP 1, emitującą w tym czasie powtórki “Rancza” oraz “Sprawę dla reportera”, która miała 22,71 proc. udziału. Wygrał jednak z TVN-em (film; 16,53 proc.) i TVP 2 (film, “Dr. House”; 14,55 proc).

- Wyniki premierowych odcinków naszych seriali spełniły oczekiwania stacji - komentuje Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online