Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 grudnia 2014 roku zmniejszył się o 0,56 pkt. proc. do 12,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Jego wynik to 10,52 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,99 proc.; do góry o 0,42 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV4 (3,23 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,16 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV Puls (3,15 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,68 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,66 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV6 (również 1,09 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Nickelodeon (0,84 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,80 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TVP ABC (0,76 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,35 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 11,57 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,44 pkt. proc. do 8,99 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 7,76 proc.).

76 proc.).

TOP 20 stacji 16-49 (tabela)

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,52 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,64 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu