Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 grudnia 2014 roku zmniejszył się o 0,56 pkt. proc. do 12,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Jego wynik to 10,52 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,99 proc.; do góry o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV4 (3,23 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,16 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV Puls (3,15 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,68 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,66 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV6 (również 1,09 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Nickelodeon (0,84 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,80 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TVP ABC (0,76 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,35 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 11,57 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,44 pkt. proc. do 8,99 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 7,76 proc.).
76 proc.).
TOP 20 stacji 16-49 (tabela)
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,52 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,64 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 16-49











