UE przygląda się umowie Google z Yahoo

Regulatorzy Unii Europejskiej przyglądają się planowanej umowiemiędzy Google i Yahoo. W czerwcu obie strony zawarły 10-letniąumowę, w ramach której począwszy od października Google będzieumieszczać tekstowe reklamy na stronach należących do Yahoo w USA iKanadzie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pomimo że obie strony podkreślają, iż umowa obejmuje tylkoAmerykę Północną, zdaniem unijnych regulatorów może ona mieć wpływtakże na rynek europejski, jako że firmy prowadzą swoją działalnośćrównież na naszym kontynencie - informuje serwis Ars Technica.

Podobnego zdania jest Światowy Związek Prasy (World Associationof Newspapers - WAN), który w ostatnich dniach dołączył do gronaprzeciwników umowy.

Porozumieniu Google z Yahoo przygląda się również Departamentsprawiedliwości USA. Obie firmy twierdzą, że będą współpracować zrynkowymi regulatorami po obu stronach Atlantyku, ale jednocześniezapowiadają wprowadzenie w życie umowy zgodnie z harmonogramem,niezależnie czy uzyskają od nich zgodę.

źrodło: Ars Technica

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały