„Ugotowani” hitem TVN. Show zyskał 300 tys. widzów

Cztery pierwsze odcinki piątej serii programu „Ugotowani” oglądało o 300 tys. widzów więcej niż emitowane rok wcześniej odcinki trzeciej edycji produkcji. TVN w paśmie emisji reality-show jest zdecydowanym liderem rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Piątą edycję „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 19,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził dotąd trzeci odcinek nowej serii - oglądało go 2,67 mln osób.

Piąta edycja „Ugotowanych” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zyskała 290 tys. widzów. Wówczas pierwsze cztery odcinki trzeciej edycji programu średnio gromadziły przed ekranami 2,03 mln oglądających przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,47 proc. i 23,80 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji reality-show TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która w tym czasie nadaje powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 15,57 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram”, „Pogoda” i „Dzięki Bogu już weekend”; 10,67 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Kabaretowa Ekstraklasa”, „Nasz nowy dom” oraz początek „Wydarzeń”; 10,32 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN z „Ugotowanymi” jest już zdecydowanym liderem rynku, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online