Ukraiński kanał FAST w ofercie Rakuten TV

Ukraiński kanał FAST 1+1 Travel jest już dostępny w Rakuten TV. Nadaje po hiszpańsku i chce pokazywać widzom najciekawsze destynacje podróżnicze na świecie.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Ukraiński kanał FAST w ofercie Rakuten TV
1+1 Travel, fot. 1+1 Media

1+1 Travel nadaje programy w języku hiszpańskim z możliwością korzystania z napisów po angielsku. Oferuje programy podróżnicze, w których pokazuje widzom najbardziej odległe miejsca na świecie.

– Opowiadanie światu o Ukrainie jest niezwykle ważne. Ale równie ważne jest zapoznawanie widzów z nowymi miejscami i egzotycznymi kulturami. Dlatego mamy audycje podróżnicze, które prezentują zakątki oddalone od Europy. Partnerstwo z Rakuten TV to ważny krok w skalowaniu naszych treści, w tym unikalnego programu „The World Inside Out”. Teraz będziemy dostępni dla milionów widzów – przekazała mediom Tetiana Voloshchenko, szefowa ds. rozwoju międzynarodowego w firmie 1+1 Media.

Ukraiński kanał po hiszpańsku

Rakuten TV dociera obecnie do ponad 150 milionów gospodarstw domowych w 43 krajach Europy. Kanał 1+1 Travel nie jest jeszcze dostępny w Polsce.

Kanały FAST to najczęściej bezpłatne stacje telewizyjne, oferowane w streamingu z reklamami. Przeważnie można za ich pośrednictwem oglądać popularne dawniej seriale, filmy czy programy telewizyjne. Trend przyszedł do Europy ze Stanów Zjednoczonych. W Polsce takie kanały oferują: Rakuten TV, Player (TVN Warner Bros. Discovery), Pilot WP (Wirtualna Polska), Grupa ZPR Media, Sweet.TV.

Jak analizowaliśmy kilka dni temu, w naszym kraju działa dziś 96 kanałów FAST, podczas gdy na przykład w Argentynie 200. W Europie Środkowo-Wschodniej przychody tego segmentu wzrosną ze 176 mln dol. w 2025 roku do 379 mld dol. w 2029 roku - wynika z prezentacji firmy 3Vision opublikowanej przez portal c21media.net przy okazji konferencji Content Warsaw. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?