„Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

Drugi sezon formatu paradokumentalnego „Ukryta prawda” zapewnił TVN pozycję lidera wśród wszystkich widzów i drugie miejsce w grupie komercyjnej. Podniósł też widownię stacji względem ub.r. i przyniósł 57 mln zł z reklam.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

„Ukryta prawda 2” nadawana była w TVN w dni powszednie o 18.00, począwszy od 3 września br. do 17 listopada br. Jej oglądalność wyniosła 2,41 mln widzów, co zapewniło stacji 20,70 proc. udziału w grupie 4+ i 20,16 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Serial poprawił wyniki stacji w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy TVN w paśmie między 18.00 a 19.00 miał 2,21 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 18,92 proc. i 17,84 proc. Wówczas kanał pokazywał serial „Prosto w serce” i „Detektywów”.

Druga edycja miała też więcej widzów niż pierwsza pokazywana wiosną br. o godz. 17.00, która gromadziła średnio 2,02 mln widzów przy udziale na poziomie 20,81 proc.

Największą widownię w jesiennej serii miał odcinek nadany 16 listopada br. Oglądało go 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 23,62 proc. Wszystkie trzy topowe wydania przekroczyły granicę 3 mln oglądających.

W paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” TVN zajął pozycję lidera w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce w tym paśmie należało do Polsatu, który emitował wówczas „Pierwszą miłość” i „Wydarzenia” i miał 18,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Wszystko przed nami”, „Galeria”; 17,21 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Jeden z dziesięciu”; 12,37 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem za Polsatem, którego udział wyniósł 24,42 proc.

Wpływy reklamowe z odcinków drugiej serii wyniosły 56,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

grafika

2. sezon "Ukrytej prawdy", Cezary Piwowarski/TVN

“Ukryta prawda” to format z gatunku scripted-docu, który w realistyczny sposób przedstawia historie z życia wzięte. Trzeci sezon programu produkowanego przez Constantin Entertainment trafi na antenę TVN wiosną 2013 roku.

Top 3 odcinki „Ukrytej prawdy 2”

  Oglądalność formatu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem