"Ukryta prawda" zyskała widzów w nowym paśmie

Po miesiącu na antenie TVN serial "Ukryta prawda" ogląda średnio 448 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Paradokumentalny cykl, emitowany od września w nowym paśmie, ma większą widownię niż rok temu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Ukryta prawda" zyskała widzów w nowym paśmie
"Ukryta prawda"

Tej jesieni TVN emituje premierowe odcinki "Ukrytej prawdy" w dni powszednie o godz. 15:45, począwszy od 1 września. Po czterech tygodniach na antenie scripted docu przyciąga przed telewizory średnio 448 tys. widzów.

To daje stacji TVN 6,48 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 9,55 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

TVN w porze emisji "Ukrytej prawdy" jest liderem wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54. W grupie wszystkich widzów zajmuje czwartą pozycję, tuż za zamykającą podium TVP2, Polsatem na drugiej pozycji i liderem zestawienia, którym jest TVP1.

"Ukryta prawda" zyskała 24 tys. widzów

Ubiegłej jesieni TVN emitował "Ukrytą prawdę" o godz. 16:36. Według danych Nielsena średnia oglądalność paradokumentalnej serii w analogicznym okresie ubiegłego roku wyniosła 424 tys. widzów, co przełożyło się na 5,44 proc. udziału stacji w gronie wszystkich widzów i 7,35 proc. w grupie 20-54.

Serial "Ukryta prawda" na zlecenie TVN produkuje firma Constantin Entertainment Polska.

"Ukryta prawda" zadebiutowała na antenie TVN w 2012 roku. Serial oparty jest na formacie "Family Stories" emitowanym na kanale RTL II. W każdym odcinku przedstawiane są historie ludzi dotkniętych przez los oraz typowe konflikty rodzinne w polskich rodzinach. Każdy odcinek to autonomiczna historia z życia wzięta – czytamy w opisie programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?