„Ulżyj główce w harówce” w studenckiej kampanii Plusssz Active

Pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ruszyła kampania reklamowa Plusssz Active (Polski Lek SA) skierowana do studentów. Akcja obejmuje radio, prasę i BTL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Plusssz Active skierowana do studentów i młodych ludzi prowadzących aktywny tryb życia podkreśla, że produkt ten wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację, potrzebne szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Akcja pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy.

grafika

Kampania obejmuje spoty radiowe (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio), promocję w prasie studenckiej („Gazeta Eurostudent”, „Dlaczego” - m.in. advertoriale w dodatkach na juwenalia, plakaty w punktach dystrybucyjnych) oraz działania ambientowe (obradowane koszulki na kserówki i plakaty w punktach ksero w wybranych miastach). Planowaniem i zakupem czasu reklamowego w radiu zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Działania marketingowe są uzupełniane przez aktywności public relations, które prowadzi agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"