Unilever klientem Nav agency

NAV agency wygrała przetarg na obsługę trade marketingową marek Dove, Dove Men+Care, Rexona oraz Axe, należących do portfolio Unilever.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Unilever klientem Nav agency
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy agencja odpowiada za adaptację globalnych i lokalnych platform kreatywnych do działań shopperowych w modelu omnichannel. Zakres prac obejmuje zarówno projekty typu total Poland, jak i aktywacje dedykowane konkretnym sieciom handlowym. Celem działań jest wsparcie celów biznesowych i marketingowych w miejscach kontaktu z konsumentem.

Agencja zajmie się także pełną obsługą aktywacji, dbając o spójność komunikacji we wszystkich punktach styku. NAV agency współpracuje z innymi partnerami Unilever – agencjami kreatywnymi, mediowymi i influencerskimi – by zapewnić spójną narrację na każdym etapie ścieżki zakupowej.

– Ekspertyza zespołu Nav oraz ich bogate doświadczenie w pracy dla marek FMCG były dla nas kluczowymi argumentami przy podejmowaniu decyzji przetargowej. Szukaliśmy partnera, który nie tylko rozumie specyfikę kanałów sprzedaży, ale potrafi też myśleć o komunikacji shopperowej z perspektywy marki i konsumenta – komentuje Joanna Wysocka-Dewicka, activation manager w Unilever Polska.

Pierwsze wspólne projekty trafią na rynek już w trzecim kwartale 2025 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu