Słynna japońska marka uruchomi sklep w Polsce

Japońska marka odzieżowa Uniqlo otworzy pierwszy sklep w Polsce. Będzie on działać w formule pop-up store i ruszy w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dotąd odzież Uniqlo w Polsce można było kupić tylko przez internet.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Obecność Uniqlo znakomicie wpisuje się w nasz koncept zmian w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. To ikoniczne miejsce stale przyciąga wszystkich poszukujących najnowszych, miejskich trendów. Poprzez współpracę z takimi markami jak Uniqlo chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które niezależnie od tego jak sprawnie porusza się w świecie social mediów i zakupów w sieci, wysoko ceni szczere relacje z markami oraz możliwość bezpośredniego doświadczania ich oferty handlowej - mówi Scott Dwyer, group managing director - retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

Umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu.

- Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli nawiązać bardziej bezpośrednie relacje z polskimi klientami i przybliżyć im LifeWear – markę, która czerpie z wartości głęboko zakorzenionych w japońskiej kulturze, takich jak trwałość, prostota i wysoka jakość. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem naszego europejskiego sklepu internetowego. Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością - dodaje Taku Morikawa w Uniqlo Europe CEO.

Nowy sklep Uniqlo to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior. W obiekcie już 1. września ruszy innowacyjny i największy w regionie sklep Adidasa o powierzchni 2 400 mkw. metrów kwadratowych, zlokalizowany na trzech piętrach budynku Sawa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hiszpanska-siec-z-moda-sfera-zamknela-wszystkie-sklepy-w-polsce-dlaczego,7169800640899201a ##

Uniqlo różni się od innych sieciówek

Uniqlo to firma odzieżowa, która została założona w Yamaguchi w Japonii w 1949 roku. Jest to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) zanotował sprzedaż wynoszącą około 19 mld dolarów.

Marka oferuje ubrania klasyczne, dające łączyć się ze sobą w zestawy. Hasło promujące brand to „Made for all” – ubrania dla każdego bez względu na płeć, wiek czy pochodzenie. W przeciwieństwie do innych sieciówek asortyment na półkach w sklepach Uniqlo zmienia się znacznie rzadziej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+