Universal Networks zmienił agencję PR

Spółka telewizyjna Universal Networks International od maja br. powierzyła działania PR agencji Dobra Communications. Dotychczas dla tego nadawcy pracowała sieciowa agencja Grayling (wcześniej nazywała się Mmd Corporate).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dobra Communcations odpowiadać będzie za programme publicity i działania public relations dla należących do Universala kanałów Hallmark Channel, Universal Channel i Sci Fi Channel. Agencja będzie także tworzyć i realizować strategię korporacyjną Universal Networks International w Polsce.

Od strony Dobrej Communications za współpracę z Universalem odpowiedzialne są: współwłaścicielka firmy Maja Piotrowska oraz współpracująca z agencją na potrzeby tego projektu Agata Sander. Obie panie w przeszłości związane były z Graylingiem.

Universal Networks International to kolejny nadawca telewizyjny, który zdecydował się przenieść działania PR z Graylinga do Dobrej. We wrześniu ub.r. taką samą decyzję podjęły spółki Chello Zone i Chello Central Europe. Inni klienci Dobrej Communications to m.in. firmy CD Projekt i Diamor, agencja prowadzi też działania PR dla festiwalu Audioriver 2010.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów