Zadaniem postawionym przed Agencją jest zwiększenie ilości zaangażowanych użytkowników aplikacji Sephora. Działania zostały więc ukierunkowane na użytkowników systemów Android / iOS z wykorzystaniem platform Google Ads, Facebook Ads, Programmatic, oraz Aura. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań, jest nawiązana współpraca z wybranymi influencerami, promującymi aplikację.
Za realizację kampanii odpowiada zespół App&More – wyspecjalizowany w działaniach marketingu aplikacji mobilnych, wewnętrzny dział agencji Up&More.
- Agencja Up&More zaproponowała naszym zdaniem najefektywniejsze podejście do postawionego wyzwania. Doceniliśmy przejrzystą strategię mediową, w tym odpowiedni wybór kanałów, efektywność kosztową oferty i innowacyjność. Ważne są dla nas również wysokie kompetencje zespołu Up&More w zakresie marketingu aplikacji poparte portfolio i case studies - komentuje Monika Łukasiak, E-commerce Marketing Manager w Sephora.

Agencja odpowiada również za zaawansowane wsparcie analityczne z użyciem technologii Appsflyer, oraz przygotowywanie dedykowanych kreacji specyficznych dla środowiska reklamowego aplikacji.











