Up&More prowadzi kampanię Blinkee.city

Agencja Up&More odpowiada za promocję aplikacji mobilnej Blinkee.city, umożliwiającej wypożyczanie skuterów, rowerów i hulajnóg elektrycznych na minuty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Główną osią kampanii są narzędzia Google Ads i Facebook Ads. Działania obejmują promocję w kluczowych miastach: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Poznań i Białystok. Możliwe, że współpraca zostanie rozszerzona o kolejne miasta, także poza Polską.

Kampania efektywnościowa podzielona jest na trzy etapy: pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji, rejestrację użytkownika oraz finalnie – pierwsze skorzystanie z aplikacji. Komunikacja skierowana jest do grupy odbiorców w przedziale wiekowym 25-44 lata, zoptymalizowana również pod kątem zainteresowań użytkowników.

Blinkee.city funkcjonuje w kilkunastu europejskich krajach z flotą niemal 2000 pojazdów. Polska marka powstała w 2017 roku i realizuje model współpracy oparty o franczyzę – partnerstwo z zewnętrznymi podmiotami.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"