UPC Polska z 1,45 mln klientów na koniec 2018 roku. 1,59 mld zł przychodów

Na koniec ub.r. firma UPC Polska miała 1,45 mln klientów, którzy korzystali z 3,05 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej i usług telefonicznych, a zmalała liczba usług telewizji analogowej. Przychody wzrosły o 0,8 proc. do 1,59 mld zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
UPC Polska z 1,45 mln klientów na koniec 2018 roku. 1,59 mld zł przychodów
Shutterstock.com

Sieć UPC Polska na koniec ub.r. miała dokładnie 1 447 800 klientów, czyli o 12,9 tys. więcej niż rok wcześniej (1 434 900). Korzystali oni z 3 052 700 jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 70,5 tys. (2 982 200).

Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1 042 700 abonentów (wzrost o 18,9 tys. abonentów). Natomiast z telewizji analogowej korzysta 180,5 tys. abonentów (spadek o 8,4 tys. abonentów). Już 643 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon (wzrost o 173 tys.), co stanowi 62 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/upc-polska-pakiet-podstawowy,7171113764546177a ##

Liczba sprzedanych przez firmę usług internetu wzrosła w skali roku o 35,5 tys. do 1 175 200. 600 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox (o 225 tys. więcej niż rok wcześniej).

Natomiast liczba sprzedanych usług telefonicznych wzrosła o 24,4 tys. do 654 300.

UPC podaje, że w ub.r. powiększył zasięg swojej sieci o 110 tys. mieszkań. Ogółem sieć firmy obejmuje już 3,46 mln gospodarstw domowych (HP), z czego 3,41 mln to domostwa i firmy, którym operator może świadczyć usługę dostępu do internetu i telefonii.

W końcu 2018 roku 33 proc. klientów UPC Polska korzystało z dwóch usług, a 39 proc. - z trzech.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/upc-najbardziej-rekomendowanym-operatorem-w-2018-roku,7171163903957121a ##

Przychody UPC Polska wzrosły o 0,8 proc. do 1,59 mld zł.

- W 2018 roku UPC potwierdziło pozycję lidera pod względem jakości oferty internetowej i telewizji cyfrowej, co wraz z najlepszą obsługą przełożyło się na tytuł najbardziej rekomendowanego operatora przez klientów. Dzięki jeszcze lepszej ofercie i jakości, zwiększyliśmy liczbę nowych klientów oraz cyfrowych subskrypcji, mocno przyśpieszając wzrost w ostatnim kwartale roku. W 2019 roku będziemy dalej rozwijać ofertę, aby zaoferować klientom więcej i wzmocnić naszą pozycję lidera pod względem konkurencyjności i oferowanej na rynku jakości - komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online