UPC rezygnuje z marki Chello

UPC Polska wprowadza nowe logo i rezygnuje z marki Chello. Zmianyobjęły także pakiety internetowe.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W nowym logotypie UPC Polska pojawił się niebieski karczoch.

Wprowadzana oferta internetowa operatora od teraz nazywa się nieChello, a Internet Sprint (2 Mbit/s), Internet Turbo (4 Mbit/s)oraz Internet Ultra (20 Mbit/s).

Więcej informacji już w środę w portalu Wirtualnemedia.pl wrelacji ze spotkania z kierownictwem UPC Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"