UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć 50 punktów i salonów sprzedaży

Sieć kablowa UPC Polska otwiera kolejne salony i punkty sprzedaży w centrach handlowych. W tym roku ich liczba ma dobić do 50. - Chcemy, aby oferta naszych usług była łatwo dostępna dla klientów - przekonuje Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć 50 punktów i salonów sprzedaży
Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk

- Ważne jest dla nas, aby obecni i potencjalni klienci mogli w dogodnej dla siebie chwili poznać szczegóły naszej oferty i wypróbować usługi, kupić je lub przedłużyć z nami umowę. Wychodzimy więc do klienta w miejscach, w których może nas zastać przez siedem dni w tygodniu - tak rozwój sieci punktów i salonów w centrach handlowych tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC Polska.

Dakowski podkreśla, że zarówno salony, jaki punkty sprzedaży zajmują się tym samym - sprzedażą usług i obsługą obecnych klientów. - Istotna różnica to wielkość lokalizacji - punkty są mniejsze niż salony - wyjaśnia.

W 2014 roku w centrach handlowych powstało w sumie dziewięć nowych salonów i punktów sprzedaży UPC. Znalazły się one m.in. w Katowicach (Silesia City Center), Gdańsku (Galeria Bałtycka), Krakowie (Galeria Kazimierz), Warszawie (Blue City) i Zabrzu (M1). W styczniu br. kolejny punkt otwarto w warszawskiej Atrium Promenadzie.

Spółka planuje rozbudowę sieci sprzedaży o kolejne galerie. - Łącznie będzie to ponad 50 lokalizacji - mówi Dakowski, pytany o plany na ten rok.

Poza otwieraniem nowych punktów, UPC Polska planuje przeniesienie kilku starszych salonów do bardziej atrakcyjnych miejsc, zarówno z punktu widzenia klienta (np. łatwiej tam o miejsce parkingowe), ale też z punktu widzenia firmy (większy ruch i szansa na pozyskanie nowych abonentów).

-  Inwestujemy też w istniejące salony, wyposażając je m.in. w standy pokazujące możliwości nowej platformy Horizon i biblioteki MyPrime oraz strefy dla najmłodszych - mówi Tomasz Dakowski.

Czy jest sens otwierać nowe stacjonarne miejsca sprzedaży, skoro w ostatnich latach mocno rozwinął się kontakt z abonentami przez telefon i internet? - Nie wszyscy klienci są tacy sami, i to dotyczy także oczekiwań co do formy zakupu i kontaktu - podkreśla Dakowski.

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. obsługiwała 1,42 mln klientów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów