Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe

Operator UPC Polska wystartował z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero - UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe

Kluczowym celem kampanii, przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero - UPCeusz. Tym razem widzowie zobaczą go podczas rodzinnej zabawy w kalambury i po raz pierwszy będą mieli także okazję usłyszeć jego głos.

 

W ramach kampanii operator promuje ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za 20 złotych. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł miesięcznie. Do tego operator   proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0 proc., bez dodatkowych opłat na start.

Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy). Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online