Upside projektowo dla marki Jurajska

Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska. Nowy serwis ma wzmacniać wizerunek produktu i podkreślać zmiany w komunikacji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Upside projektowo dla marki Jurajska

Marka zdecydowała się na zmiany w komunikacji internetowej kładąc nacisk na element edukacyjny. Nowa strona www jest bliższa formule klasycznego portalu niż tradycyjnej strony korporacyjnej. Jej układ mają wyróżniać trzy podstawowe elementy – informacje o produkcie, opis świata marki i część dotycząca aktualności.

Teksty i informacje publikowane na stronie ma wspierać kontent wideo. Pierwszy, z planowanego cyklu filmów, będzie poświęcony działaniom charytatywnym firmy. W ich ramach Dariusz Lizak, prezes zarządu Jurajskiej, wspiął się na szczyt Mont Blanc z życzeniami od dzieci z Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie z Góry Włodowskiej. Chce w ten sposób promować pasję, jako silną życiową motywację, dzięki której można zmieniać swoje życie. Przy produkcji filmu, relacjonującego to przedsięwzięcie, brało udział studio produkcyjne Video ex Machina.

To pierwszy projekt zrealizowany przez Upside dla marki Jurajska. Nawiązanie współpracy nastąpiło bez przetargu. Agencja zajmuje się na razie realizacją tego konkretnego projektu. Nie jest wykluczone, że firmy rozszerzą współpracę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"